Pagina's

woensdag 22 november 2017

Miss Polly, versie 2

Dat ik fan ben van de patroontjes van SewPony, dat wisten jullie al. Ze zitten telkens goed in elkaar, steeds origineel en met de nodige opties. Maar ook Nona kan SewPony appreciƫren en wel in het bijzonder omdat er in de meeste kleedjes zakken voorzien zijn. En dat is toch wel essentieel voor een kleuter die graag alles verzamelt. Gezien de verzamelingen meestal bestaan uit zand, stenen, eikels, veren,... vind ik het iets minder. Maar goed, ik heb er wel iets voor over opdat ze mijn zelfgemaakte kleertjes met plezier wil dragen.
 
Het Miss Polly patroontje heeft dan nog iets extra aantrekkelijks. Beide zakken zijn met elkaar verbonden waardoor je je handen kan vasthouden terwijl ze in de zakken zitten. Top voor een kleuter!
 
Het eerste Miss Polly jurkje dat ik gemaakt heb, wordt stilaan onzedelijk kort. Dus een nieuwe versie was voorzien. Gezien haar walvissenliefde van vorig schooljaar, vond ik 2 bij elkaar passende walvisstofjes en maakte hiervan een nieuwe versie met een zilveren paspelband ertussen.
 


 
Stofjes : Moudecoupon, Sint-Niklaas
 
 
 

2 opmerkingen: