Pagina's

donderdag 20 april 2017

Aster 3

Nogmaals een Aster trui om het af te leren. Alhoewel ik heel tevreden ben over de stof, ben ik dat iets minder over het eindresultaat maar dat is helemaal aan mezelf te wijten. 't is een beetje een scheve Aster geworden aan de hals, gelukkig merk je er niets van als ik de trui aan heb. Oorzaak daarvan was dat ik de halsnaden niet goed aan elkaar had gezet. Toen ik dit wou corrigeren kreeg ik mijn eerste draden niet meer losgetornd en heb ik maar een stukje afgeknipt. Het kwam helemaal goed, dacht ik, tot het moment ik de trui aan het strijken was en zag dat de halsboord aan de ene kant wat korter was dan aan de andere kant - scheef dus. Soit, zoals ik al zei zie je het niet als ik het aan heb, dus ik ga het niet aan mijn hart laten komen en die trui gewoon dragen want voor de rest zit die zalig.
 
En bovendien heb ik weer een reden om nog eens een Aster te maken, een perfecte deze keer, laat ons hopen :-)
 




 
Patroon : Aster trui - LMV mei-juni 2016
Stof : Stoffenknop, Merelbeke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten