Pagina's

maandag 23 januari 2017

Tulip dress

Dit moet wel ongeveer mijn goedkoopste kleedje ooit geweest zijn. Met een stofje gekocht in de kringwinkel voor amper 1 euro, als voering een restje van een eerder project gebruikt en knoopjes uit de action, kom ik wellicht aan nog geen 5 euro hiervoor. Maar ik ben er blij mee. Nona was in eerste instantie wat teleurgesteld dat er geen tekeningen op het kleedje stonden en dat er geen zakken in zitten maar na de pasbeurt wou ze het eigenlijk al niet meer afdoen. Dus laten we hiermee aannemen dat het ook door haar goedgekeurd werd ☺.
 
Het patroon is de tulip dress van Kaatjenaaisels en With-love-by-Eva. Ik heb maat 110 jaar gemaakt maar de lengte heb ik zo maximaal mogelijk gelaten. Slechts 1cm ingezoomd. Hopelijk kan ze het zo nog een tijdje dragen.
 
De foto's zijn niet supergoed gelukt. We wachten op beter weer om terug buiten mooie foto's te kunnen nemen en bovendien had mijn model ook meer zin om zot te doen dan eventjes stil te staan. Dus doen we het hier maar mee.


En nu nog een ietwat vreemde pose maar bij ons thuis redelijk normaal (Kijk mama, wat ik kan, nu ga ik iets moeilijks doen hoor ☺). Maar al bij al is dit één van de betere foto's om de achterkant te tonen.

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten