Pagina's

woensdag 11 januari 2017

Aster

De eerste van 2017 is voor mij de Aster trui geworden uit LMV. Ik geraak meestal maar aan een bepaald patroon toe als heel naaiend Vlaanderen dit al gemaakt heeft. Soms is dit frustrerend, soms is dit super handig want zo krijg ik alle aanpassingen op een presenteerblaadje. Deze keer met dank aan Chantal van de Stoffenknop in Merelbeke die me zo goed hiermee geholpen heeft toen ik de stof een aantal maanden geleden bij haar kocht. Dankzij haar tips heb ik de trui met zo'n 10 cm verlengd en 2x de kleinste halskraag geknipt zodat die minder staat te gapen.


 
De trui is zalig om te dragen, heerlijk zacht. Dit is misschien wel de eerste maar zeker niet de laatste Aster. De stof voor een volgende versie ligt al klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten