Pagina's

dinsdag 5 maart 2013

Recept 24 : Menina

Zoals zoveel bloggende (en wellicht ook niet bloggende) naaisters, kocht ik mij het boek Zo geknipt van Sanne & Riet. Mijn eerste recept op mijn verlanglijstje was de Menina. Ik zag het zo al voor mij, ons kleine meid met haar eigen mini handtasje.
Stofjes, paspelband en knopen werden gekocht tijdens een weekendje Nederland in deze winkel.


Pas als het af was, heb ik mij gerealiseerd dat het tasje wel mini is maar niet zo mini dat ons dochter van 6 maanden er al iets aan zou hebben.
Maar voorlopig dient het tasje om haar melk in te stoppen om mee te geven naar de onthaalmoeder. Ideaal hiervoor!
En het is zo'n leuk projectje dat ik denk dat er nog wel eens eentje (of meer) zullen volgen.

2 opmerkingen:

  1. Ook heel lief... ik heb het zakje gemaakt "orde met rits" ook kleiner dan ik dacht maar fijn om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, dit staat ook nog op mijn to do lijstje (die weliswaar behoorlijk lang is)

    BeantwoordenVerwijderen